Hur gick det?!

Jag ska snart i väg till nästa stall för att ha lektion och eventuellt hoppa lite efter :) Ska bli kul, känner mig dock väldigt seg och gjort det nästan hela dagen ? :/
Blev iof en tidig morgon! Och sen en timmes vila innan det blev full rulle igen, samt träning. Har lite film från trän ingen som mamma var snäll å filma, men har inte orkat kolla igenom de än men någon bör vara visvänlig ^^

Har nu efter träningen ätit (för någon timme sen) och sen har jag faktiskt sovit en stund vilket var extremt skönt, så nu är jag litte piggare, men ändå seg eftersom jag nyss vakna haha men det ska nog bli bättre tror jag :))


Bild från när vi var iväg och hoppade Pay and Jump en meter :') Super teknik och alla inblandade överlevde även denna dag ^^

Nej nu måste jag åka, i kväll blir det lite film som kommer ut ! Både från dressyrlektionen med R och ev någon från när jag hoppar vi får se :) Hejjsvejjs ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0