Fullrulle!!

Idag har det verkligen vart full rulle hela dagen!! :)
Vaknade och gick upp runt 11 då det blev för varmt att sova så mkt längre och fick i samma veva reda på att det var kompisar som skulle å bada så följde med dem till Kumla badet och badade lite! Vilket var skoj och en upplevelse i sig. Var där ett par timmar och sen åkte vi hem, jag vilade en stund och kollade mailen och sen var det dags att åka igen, åkte då och hade lektion. För att sedan åka till mitt stall och kolla till Rocky <3
Lektionen gick bra! Ryttaren var mkt duktig och även hästen för den delen, slutade med att jag hoppade upp en sväng i slutet för att känna lite på henne. För att sedan kunna ha ännu bättre lektioner och kunna hjälpa mer från marken (y'

Tyckte det var lite svårt att gå från Rocky till denna kuse, dels för hon är en storhäst och R är en ponny men också med tanke på att de rör sig helt olika och de rids olika :) Men det gick helt okej tycker jag och bättre lycka nästa gång eller vad säger man ? ^^
 
Rocky var som vanligt pigg och glad, tror han tycker det är skönt att gå ute på nätterna!! :) Blir nog att åka dit och ta in honom en sväng på dagen i morgon om det fortsätter vara såhär varmt, så får han sova ordenkligt och äta lite..


Nej nu ska jag kolla på film God natt fölk ;)
 

Kommentarer
Postat av: fanny Börjesson :)

du är så fin jossan! :)

Svar: hehe tack, du också fanny :)
ponnyutbildarna.blogg.se

2012-07-08 @ 02:02:11
URL: http://fannyboorjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0