Dålig uppdatering!

Jag veta tt det har blivit lite dålig uppdatering de senaste dagarna och det beror på flera olika saker.. Och samtidigt blir det lite tomt här utan Ida. Men hon kommer tyvärr inte kunna blogga på en längre tid tyvärr! Då hon jobbar och det inte finns någon bra täckning där, så mobilt bredband funkar inte där :( Iaf så ska jag försöka hålla igång bloggen så gått det går! :)

Jag har nu i kväll sedan jag kom hem från stallet lagat mat, och kollat på TV blandat med lite dator och funderar på om jag ska orka ta en spring tur men vi får se hur det blir! Vore väldigt skönt tror jag !! :) Får försöka släpa med mig syrran ut, så hon inte blir helt själv :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0