Dagen!

Den varit fruktansvärt seg ! :/
Vaknade runt 9 stängde dock av klockan efter att den hade repiterat några gånger och tänkte att jag skulle gå upp, vilket jag inte gjorde utan somnade om istället x( Inte bra eftersom jag skulle iväg! Men iaf vaknade vid 10 igen och orkade då inte heller gå upp så somnade om lika snabbt igen.. Och gick upp vid 11 istället, gjorde mig i ordning och var i stallet till halv tolv! Pratade en sväng och efter kändes det betydligt mycket bättre!! Så gjorde rätt beslut att ta tag i det, iaf så åkte jag ner till stallet efter. Tog in Rocky, fixade hö och gav honom en tuss. Fixade sen kraftfodret och vatten samt tog fram träns, schabrak etc.

Tog mig sen en barbacka tur runt "Niklas", plus en kortare stund på ett av de mindre gärdena. Där jag tog lite mer trav samt galopp i båda varven. Kändes som om han var pigg, men ändå lite seg från gårdagen, värmen kan säkert också haft en bidragande orsak! Han var rund och fin i formen för det mesta, lite stretig i traven men blev bättre mot slutet! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0