Working ~ paint

Idag gick jag upp runt halv elva för att dels säga hejdå till en tysk kompis som bott här i frygt en vecka och föra att sedan städa :)

Åt frukost alla tre tillsammans, jag jojo och tysken. Sen blev det att säga hejdå då han skulle på börja sin tripp hem igen. När han kom hit förra söndagen så hade han liftat närintill hela vägen. Jag visste inte heller om att han skulle komma, vilket gjorde mig väldigt förvånad när jag fick veta det på söndag kvällen - när jag fortfarande var i Markebäck! Mina planer som var planerade blev väldigt upp och ner men rullade på sakta men säkert iaf..
Bild från MB, Foto Ida Husell

Nu återgår allt till de "normala" på fredag igen eller ja då börjar skolan. Kommer gå två timmar i skolan mellan 13.00 och 15.00. Vilket jag ser som halvt onödigt eftersom det bara är två timmar haha men men. Blir nog bra!

Nu ska jag upp och säda klart sen vidare till stallet hejjsvvejjs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0