Vad hände EGENTLIGEN?

Jaa.. vad hände egentligen där borta, där det inte ens fanns ett ordentligt internet? Överlevde man? Och det kan jag säga att ja, det gjorde man. Faktiskt. Och det hände massor! Så mycket att jag känner att jag måste lista top 10 händelser på Markebäck eller nåt liknande, haha. Det hände faktiskt så mycket att jag känner att jag får ta det i flera delar! Men för att komma till saken(erna) så börjar vi väl.. and off we go:
 
• Jag upptäckte att jag inte skulle bo ensam hela sommaren, som jag trott. 
Det visade sig att jag hade en sambo (vi bodde ju tillsammans?) de 3 första veckorna som hette Bea. Först trodde jag att det skulle bli asjobbigt att inte vara själv och att Bea skulle vara hur dryg som helst haha, men så blev det inte! Hon var hur schysst som helst och vi var sådär lagom sociala på kvällarna efter en hel dags arbete - passar mig perfekt. Började även bryta mina invanda rutiner med toasts som enda föda (tänk för att jag levde på toasts hela förra sommaren) och lagade riktig mat. Ni vet såndär som varken är fryst färdigmat, mackor eller på något sätt utesluter spis. Typ första gången i mitt liv..?
 
 
 
• Jag var med på en 70-årsfest
Där 70-åringen i fråga fick en konsert med Tom Jones av sina döttrar och två myskankor av sina söner. Japp, ni läste rätt. ANKOR. Fråga mig inte varför eller hur dom kom på idén, men jag måste säga att familjen Bäckgren är bland de skönaste människor jag träffat... Det var runt 80 pers på festen och jag var ombedd att fotografera (vilket jag förstås gjorde). På plats fanns en catering-firma som serverade all mat och var allmänt trevliga allihop. Efter middagen så var det dags för alla som skulle hålla tal att göra det, och jag lyckades tack vare mitt fotojobb snoka lite. Jag fångade ett papper på bild, där det stod ett tal som flera personer skulle hålla (ni kommer fatta när ni ser det) och visste alltså långt i förväg vad de skulle säga! Busigt... 
 
 
SPACE OVERLOAD, WATCH OUT FOR THE NEXT EPISODE OF "WHAT DID REALLY HAPPEN?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0