Uppe med tuppen!

Idag blev det att gå upp tiidigt igen, denna gång för att släppa ut hästarna! :) Det är verkligen något av de skönaste som finns, att gå upp inte behöva göra sig i ordning och sen åka till stallet. Gosa med världens bästa och sen släppa ut alla och sen fixa allt och åka hem <3

Förgår, söndag. Var jag funktionär på hopptävlingen uppe i Karlslund. Har bilder på de flesta ekipagen så om ni vill ha så komentera så löser vi de :)
Iaf så stog jag inne på banan hela dagen, fick lunch serverat som jag åt samtidigt som vi byggde om banan x) Och sen var det bara att fortsätta fota. Var där från halv nio till ungefär halv fyra. Och då hann vi med 105 starter varav en LD, en LC, en lagklass och en LB. Och även plockat undan allt efteråt till halv fyra, vilket var en hel del bärande!

Där bestämde jag, Amanda och Ida för att tillbringa kvällen ute i Dylta tillsammans. Så jag åkte hem och duschade, packade och sen vidare till Rocky. Där morfar och jag hjälptes åt med de som skulle göras för att de skulle gå så fort som möjligt. Vilket gick relativt snabbt. Sedan styrde jag bilen mot Dylta, med morfar brevid. Förstår inte hur det kan vara så kul att köra bil?! Haha men roligt äre och längtar tills jag får körkort..
Därav min dåliga uppdatering under helgen och igår var det fullrulle hela dagen!
Bild på Jennifer och Kilkee Boy

Fick skjuts till Coop i lillån, Tack! :) Sen tog jag bussen därifrån vidare till stan. För att sedan gå till pappas jobb för att slippa byta buss, då han ändå slutade strax efter (y' Sen blev det direkt till stallet, skrittade ut och sen spelade vi minigolf halva kvällen xD Helt random sådär! Haha!!

Idag blir det att slappa och senare i dag åka tillbaka till stallet och rida ut en sväng :D Hejsvejjs!!


Kommentarer
Postat av: felicia

hej , undrade ifall du tog kort på mig och min fux på tävlingen i söndags ? mejla mig så kan jag förklara mer hur jag såg ut , mm :)

Svar: Jätte bra fråga.. Skickar ett mail (y' :)
ponnyutbildarna.blogg.se

2012-08-14 @ 21:24:38
Postat av: Lovisa Eriksson

Hejsan!
Jag undrade om du tog några bilder på mig och min ponny Mareld, jag red LC och LB!! ;)
Tack i för hand! :)

Svar: Hej!Ja det finns bilder på er :) Kan skicka om du vill? Dock blir det efter helgen då jag ska bort hela helgen ... :) /Jossan
ponnyutbildarna.blogg.se

2012-08-16 @ 07:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0