show business

Har precis kollat klart på filmen Bron till Terabitia, den var faktiskt ganska bra för att vara barnfilm! Några barnfilmer som alltid blir bra är Pixar's filmer - de misslyckas aldrig med något de ger sig in på. Men nu är det show(er) time... Kan ju vara bra om man inte luktar som surströmming och sådär när man ska visa sig bland folk. Av någon anledning så drar de sig inte undan lika ofta då?
 
 
När jag har duschat ska jag sortera in lite kläder och annat husligt innan jag sätter mig på cykeln och drar vidare till stallet. Ska bara mocka och sånt till Cristall så är jag klar sen... Det är inte mycket att göra när pållen har sommarvila!
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Otroligt fin blogg, headern är underbar! :)

Svar: tack! :)
ponnyutbildarna.blogg.se

2012-08-13 @ 17:34:17
URL: http://evvm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0