Pust!

Idag blev det en dag som jag inte hade räknat med överhuvudtaget!
Istället för att moppa golvet och åka till stallet blev det att jag övningskörde några mil och pratade med en hel drös med busschafförer. Både svenska och utlänska. Hmmm!




Sen åkte jag efter massor med om och men till stallet och skulle ta mig en ridtur. Men hann bara ut och hälsa på prinsen innan jag konstaterade att han hade tappat en sko -.-' Så blev att pappa var kvar medans jag gjorde klart allt i stallet och pussade på Rocky. Innan vi åkte hem igen...
 
Denna dag började helt okej, men slutade desto mindre kul x( I morgon kommer iaf hovis vilket är skönt. Så blir att ta en skritt tur då ist för i dag dock blir det nog inte någon jätte rolig då jag gissar att han kommer vara piggelin men vi gör det bästa av sitvationen! <3
Nu ska jag kolla på film i min ensamhet och sen blir det att sova! Hejjsvejjs folket!
 

Kommentarer
Postat av: SofiRN

Hejsan! Asasasasasfin blogg, kan inte ni snälla anmäla er till dagens blogg? Kommer snart upp på bloggen om typ 2 minuter :D
Kram

Svar: Hej!Tack! :D
Bloggadressen du använde i komentaren finns inte... / Jossan
ponnyutbildarna.blogg.se

2012-08-15 @ 20:19:07
URL: http://nattstad.se/horseswithsofi
Postat av: Sofi - en satsande ryttare

denna ska det va, bytade dator och glömde ändra all info haha ;)

Svar: Okej :)Kollar!
ponnyutbildarna.blogg.se

2012-08-15 @ 20:30:43
URL: http://juliaochsofi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0