Ponnyskrutt!! <3

Hej!
Kom hem igår på dagen, men har varit fullrulle sedan jag kom hem till Örebro, förutom nu i kväll men har haft besök så har inte hunnit blogga x) Ska försöka komma igång med bloggen lite mer har Ida och jag kommit överrens om samt så funderar vi på att ha en tävling, vore det kul? Där vi har ev planer på att lotta ut ett schabrak ^^  Något ni skulle tycka var kul? :)
Har en hel drös med bilder och ev några filmer också. Bilder som Ida har tagit och några filmer som jag har filmat :)

Bjuder på denna fina bild som Ida tog på mig och Rocky! <3
Min ponny är verkligen GULD värld i mina ögon även om han inte är de i era ^^ Han är bäst helt enkelt <3

I morgon kommer nog lite bilder upp, om ni vill se så att säga? :) Finns bilder/film på:
* Poträtt fotografering
* Löshoppning (finns film också, dock bara bakifrån)
* Sandfallet dressyr (finns film också)
* Sandfallet hopp (finns film också)

Vilken vill ni se bilder från? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0