Nystart - Omstart?

Nu är jag hemma igen och tillbaka till min kära, stationära dator hemma hos mamma som har SUPERSNABBT INTERNET! Wihoo. Det betyder uppdatering på svenska och kanske till och med en bloggtävling..? U never know ;) 
 
 
Att sommarjobbet är över innebär också att det snart är skolstart, i mitt fall blir det gymnasiepremiär och en hel drös nytt folk att känna igen och öva hälsningsfraser på. En hel drös med folk som alla har VALT att gå på just den här skolan och inte är där bara för att det är skolplikt. Å andra sidan så har man i princip inget annat val än att gå gymnasiet, för det är otroligt få arbetsgivare som anställer någon utan ens en gymnasieutbildning. Den här hösten är nog första gången jag sett fram emot skolstart sen mellanstadiet haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0