Lots of stuff going on

Känns som det har hänt hur mycket som helst idag...
 
Började gymnasiet, det visade sig att jag inte stod med på några listor och skolverkssaken hade sagt att jag skulle börja på en annan skola... Så jag började med att bli inskriven hos kordinatorn och blev tilldelad 1B, något som visade sig vara mindre lyckat. Kom in i klassrummet när alla andra redan satt sig ner så jag fick vara med på ett litet hörn (bokstavligen..) och redan när jag precis satt mig ner så märkte man att här fanns det två tydliga grupperingar. Halva klassen kom från sala och var ett gäng, andra halvan var.. inga typer jag brukar umgås med (vilket bekräftades när jag ändå försökte lära känna folket). Det fanns några (typ 1) som var schyssta men ja.. alla jag kände gick i 1C så det blev till att mejla rektorn. Soo, numera går jag i 1C, ny klass imorrn igen alltså :D tur att jag typ aldrig är nervös för nytt folk. Sen är det ju rätt chill att jag känner rektorn också ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0