i miss the old times, when we used to talk to each other

Snart ska jag leka "hej kom och hjälp mig jag har ingen bil (eller körkort för den delen)" och cykla till Ica Maxi för att handla. Har också diskat en massa för jag kom på att det blir väldigt mycket disk när man bakar. Så diskmaskinen vet jag hur man använder, mamma. Det är bara tvättmaskinen kvar att prova på så är jag redo att flytta hemifrån sen! Det vore faktiskt rätt chill att bo ensam i en lägenhet och bara.. få hyran betald varje månad. 
 
 
Efter Maxi så bär det av mot stallet, har inte så mycket att göra där idag men man brukar lyckas fastna där ett bra tag ändå. Det är ett underbart gäng i stallet, tillräckligt många för att det ska bli lite gossip girl över det hela men alldeles för få för att något ordentligt skitsnack ska dra igång. Härlig blandning?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0