habla habla

Vad hände med bloggandan? Ingen aning. Pooof borta! Blogglusten, y u no here?!
 
Idag har jag ridit 3 hästar, körde konditionspass med två och något halvhjärtat försök till dressyrpass med den tredje. Avslutade när det gick som bäst (regelföljare, wohoo) så helt galet blev det inte. Kollar på Min pappa är bättre än din pappa på tv3, helt hemskt hur man låter barnen objektifiera sina pappor och öppet skämmas över dem när det går dåligt. Det kommer uttalanden som "pappa har mycket muskler men är tjock" och "du var för dålig, pappa". Sen när de åker ut så är det tunga tårar som faller och de kan inte ens glädjas åt X-boxen och 46" TV:n de just fått i tröstpris. Handlade mat också, var duktig chey och följde med mamma!
 
 
Ikväll ska jag nog ta mig i kragen och fixa lite inlägg så ni har något att läsa?! Stackare, känner mig smått elak som säger att det ska bli massa uppdatering men så blir det inte så.. skärpning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0