Dagen..

... har vart lite knas haha! Men har vart kul de med. Började i morse med att fodra och sen mocka en sjukhage. Var inte kul och kärran blev extremt tung vilket vart lite komiskt x) Men men, vi fixade iaf att ta den från hagen till dyngstacken! (y'

Dagen fortsatte sen som "vanligt" med alla de sysslor som ska göras varje dag, för att sedan åka till Ica. Vilket var planerat att vi skulle vid 14 men blev runt 17 ist :/ Iaf så fick vi massa handlat vilket vi behövde!! :D Så nu kan vi äta massor ;)

Marmelad har blivit min nya favorit på mackan, ihop med ost! Vilket jag inte är ensam om att tycka ^^

Nej nu ska jag fixa lite och sen sova! Hejjsvejjs, p.s. lovade bilder både från löshoppningen och även film samt bilder från ridpassen. Dock är internet inte så bra, så min dator vill inte lägga upp bilder :(( Får prova med Idas dator någon dag!! ;) d.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0