Dagen har spenderats ....

.... överallt och ingenstans!
Var bland annat uppe på stan och gick till tandläkaren som tog ungefär 10 min då de bara skulle ästta in några snoddar i min mun eftersom jag ska få tandställnng om någon vecka x)
Så ju sitter det fyra supersmå snoddar mellan mina tänder xD Haha...
Svårt att äta redan nu så vad kommer det då inte bli senare? :o Ajja det kommer säkert bli bra i slutet! :)

Var även en sväng till stallet efter tandis och efter att jag mamma och morfar hade ätit lunch. Rocky fick nya skor i dag direkt när jag kom dit och red sen ut och bara skrittade i ca 1 timme! :)
 
Därav dålig uppdatering från min sida.. :/

 

Kommentarer
Postat av: Julia - en ponnyryttare♥

Hejhej fin blogg ni har & så söta hästar! :-)

Svar: Hej!Tack tack :)) /Jossan
ponnyutbildarna.blogg.se

2012-08-16 @ 21:56:51
URL: http://eliteponys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0